الأربعاء الموافق 19 - ديسمبر - 2018م
//test

الرائد خالد أبو بكر يكشف المستور عن حقيقة الضابط الإرهابي خيرت السبكي

الرائد خالد أبو بكر يكشف المستور عن حقيقة الضابط الإرهابي خيرت السبكي

نكشف المستور في مالم يتم نشره عن حقيقة الضابط المفصول السبكي الإرهابي الذي استحل دم أبنائنا شاهد عيان على تلك الأحداث الرائد خالد أبو بكر حتى نوضح للقارئ الحقيقه ففي بداية اوائل 2012

البداية.. 
المكان المقطم بجوار مساكن الزلزال , الحدث : بلاغ تتلقاه عمليات النجده من شخص يقول اسمه خيرت السبكي طالب بكليه الشرطه نجل ضابط شرطه .

 

تم اختطافه بواسطه مجهولين و قام باعطاء النجده العنوان المتواجد فيه بالتفصيل .

النجده ابلغت قسم شرطه المقطم بتفاصيل البلاغ الذي بدوره قام بإبلاغ المأمور و رئيس المباحث بعد انتهاء خدمه لهم بالخارج و تواجدهم بطريقهم لمنازلهم ,قاموا بقطع الراحه فور تلقيهم البلاغ ،كانت اجواء المديريه و قسم المقطم يشهد حالة من الغليان والذعر ,توجهت  قوه من القسم في الحال  الي العنوان المذكور لتحرير الطالب المخطوف .

 

و عند وصول القوات الي العنوان و اقتحامه تبين انها شقه مفروشه دورين تستخدم كمستشفي بدون تراخيص من وزاره الصحه لعلاج الادمان يستأجرها معالج ادمان بالاشتراك مع طبيب نفسي , “اي حد تاعب اهله و مش عارف يبطل مخدرات و الاهل تعبوا من المصاريف و المستشفيات بيبعتولهم عربيه بالليل فيها 5 افراد يطلعوا البيت عندهم و يدخلوا اوضه الهدف و هو نايم يكتفوه و يربطوه و يشحنوه علي البيت ده تحت تأثير الادويه المخدره و يفضل محبوس هناك اسبوعين تلاته للعلاج من الادمان” والد “خيرت” تعب منه و من ادمانه للهيروين و شحنه لهذه المستشفي.

 

حيث استطاع “خيرت” ان يسرق موبايل من معالج بداخل المستشفي ولكي يستطيع الهروب من هذه المستشفي استغاث بالنجده و عمل تمثيليه توحي بأنه تم خطفه  و خدع الجميع .

 

تم إغلاق القضيه علي هذا الحال ، ولم يتم إتخاذ إجراء قانوني ضد المستشفي او إغلاقها.

اما عن “خيرت” بالفعل تم اطلاق سراحة وتم  التكتم علي الموضوع من اجل والده و اسم عائلته ( السبكي ) اللي زي ما جابت المجرم ده جابت ضباط كتير قمه في الادب و في الاخلاق و التفاني و التضحيه للوطن .

 

لو دورت علي اصل 90% من ما يسمي بالمجاهدين حتلاقيهم مدمنين او فاشلين في حياتهم او فاشلين اجتماعيا , لو دورت علي 90% منهم فهم ذوي عقول خاويه بليده فاشله اي افكار مهما كانت شاذه بتتبناها , و اللي واخدها موضه زي المدعو اسلام يكن , و اللي واخدها وراثه من اهله و اللي فعلا بكل ما تحمله معاني الجمله مريض نفسيا ! و المرض النفسي مش معناه الجنون لا معناه ان فيه قصور حقيقي في وعيه و ادراكه و يحتاج لعلاج نفسي حقيقي اما بسبب عوامل المجتمع و التربيه و اما بسبب الادمان زي الاخ خيرت سامي السبكي .

 التعليقات



 أخبار ذات صلة

[wysija_form id="1"]

انت لاتستخدم دايناميك سايدبار

جميع الحقوق محفوظة لجريدة البيان 2015

عدد زوار الموقع: 26919245
تصميم وتطوير
WP Facebook Auto Publish Powered By : XYZScripts.com